Hinnasto ja säännöt

Hinnasto kevät 2024

LASTENTANSSI (45min)

1x45' 236€ 131€

TANSSITUNNIT (45min tai 60min)

1x45' 236€ 131€
2x45' 435€ 242€
1x60' 255€ 142€
2x60' 454€ 252€
3x60' 567€ 315€
4x60' 605€ 336€
5x60' ja yli 662€ 368€

TANSSITUNNIT (75min tai 90min )

1x75' tai 90' 302€ 168€
2x75' tai 90' 529€ 294€
3x75' tai 90' 624€ 347€
4x75' tai 90' 680€ 378€
5x75' tai 90' ja yli 756€ 420€
Baletin EK 90€/lukukausi

Ammattilaiset ja ammattiin opiskelevat (75min tai 90min)

Tunti Kesto 10x kortti 5x kortti Yksittäinen tunti
Baletti-, jazz- ja showtunnit 75' tai 90' 130€ 70€ 15€

Ammattilaisten ja tanssin opiskelijoiden on mahdollista ostaa kertakortteja. Ilmoittaudu tunnille etukäteen balettikouluhannelesuomalainen@gmail.com tai suoraan tunnin opettajalle.

Säännöt & lisätiedot

Ilmoittautuminen ja kokeilukerta

Uudet oppilaat varaavat oppilaspaikan yhteydenottolomakkeella tai vaihtoehtoisesti puhelimitse tai sähköpostitse. Oppilaat otetaan ilmoittatumisjärjestyksessä. Sitova ilmoittautuminen tehdään kotisivujen ilmoittautumislomakkeella tai vaihtoehtoisesti paperisella lomakkeella tanssitunnilla. Ilmoittautuminen on voimassa koko lukuvuoden.

Kokeilukerta on uusille oppilaille maksuton vain, jos kokeilu jää yhteen kertaan. Mikäli oppilas jatkaa, maksu peritään normaalisti jakson alusta lähtien.

Lukukauden kesto, lukukausimaksut ja maksuviivästykset

Lukukausimaksut on maksettava eräpäivään mennessä. Mikäli maksu tästä myöhästyy, muutetaan maksu jaksomaksuiksi. Eräpäivän yli meneviin laskuihin lisätään 10€ viivästysmaksu. Jos laskua ei suoriteta, oppilas menettää oppilaspaikkansa. Maksuissa sitoudutaan koko lukukauteen. Jokaiseen laskuun lisätään 5€ toimistomaksu.

Kevätlukukausi 8.1.-26.5.2024.

Lukukausimaksun eräpäivä on 19.1.
Jaksomaksujen ensimmäisen  osan eräpäivä on 19.1. ja toisen osan eräpäivä 15.2.

Tunteja ei pidetä hiihtolomaviikolla (vko 9) 16.2.-3.3. Tämä on huomioitu laskutuksessa. Myöskään pitkäperjantaina 29.3., 2. pääsiäispäivänä ma 1.4., vappupäivänä ke 1.5. ja helatorstaina 9.5. ei pidetä tunteja. Nämä tunnit korvataan myöhemmin ilmoitettuna ajankohtana. Force Major voimassa.

Tiedustelut balettilaskutus@gmail.com

Poissaolot ja peruutusehdot

Satunnaisia poissaoloja ei hyvitetä rahassa. Oppilas voi korvata poissaoloja muilla tunneilla, joista voi kysyä opettajalta. Korvaustunnit suoritetaan mahdollisimman pian. Ilmoita opettajalle, mitä tuntia olet korvaamassa.

Pidempiaikainen yhtenäinen poissaolo sairauden vuoksi voidaan hyvittää seuraavassa maksussa, mikäli laskutukseen otetaan yhteyttä (balettilaskutus@gmail.com tai puh. 040 320 6365). Ilmoita poissaolosta myös opettajalle. Matkoista tai muista omavalintaisista syistä johtuvia poissaoloja ei hyvitetä maksuissa.

Kesken lukukauden lopettaneiden oppilasmaksuja ei palauteta. Alle kouluikäisten opiskelu voidaan peruuttaa 4 viikon kuluessa lukukauden alkamisesta ilmoittamalla siitä kirjallisesti laskutukseen. Tällöin laskutetaan vain käydyistä tunneista.

Vastuu

Maksut eivät sisällä vakuutusta. Suosittelemme ottamaan oman vakuutuksen. Pieniä lapsia ei saa jättää pukuhuoneisiin ilman huoltajan valvontaa. Balettikoulu ei vastaa pukuhuoneisiin unohdetuista tai sieltä kadonneista tavaroista.

Oppilasnäytökset

Oppilasnäytökset ovat maksullisia yleisöltä (ei oppilailta). Näytökset kuuluvat tanssin perusopetussuunnitelmaan. Oppilaat esiintyvät pääsääntöisesti kaksi kertaa lukuvuodessa.

Muutokset opiskelussa

Jos muutat tuntimääriäsi tai lopetat opiskelusi lukukausien vaihteessa, jätä opettajalle KIRJALLINEN ILMOITUS, muuten laskutamme normaalisti seuraavasta kaudesta. Laskuihin ei saa itse tehdä muutoksia. Ilmoita opettajallesi aina muutoksista. Jos oppilas ei jatka kevätkaudella, on siitä ilmoitettava ennen kevätkauden alkua. Balettikoulu pidättää oikeuden tunti- ja opettajamuutoksiin.

Opetusta voidaan järjestää tilanteen niin vaatiessa myös vaihtoehtoisilla tavoilla mm. etäopetuksena hyödyntäen digitaalisia oppimisympäristöjä ja ratkaisuja sekä itsenäistä opiskelua.

Alennukset

Lukukausimaksu sisältää 10 % alennuksen (laskettu valmiiksi hintoihin).

Sisaralennus 15 % toisesta (halvemmasta) sisaresta, sisaralennus 25 % kolmannesta sisaresta.

Opiskelija-alennus 10 % (korkeakoulujen opiskelijakortti näytettävä).